(Uitstekend)
Goed
(Uitstekend)
Kost op jaarbasis wel iets, maar binnen een paar dagen ben je (opnieuw) voorzien van een goede schoonmaker.
(Goed)
Maha is 2x geweest en is een fijn mens en een heel goede hulp voor ons.
(Zeer goed)
Erg efficient, fijn om zo op een nette manier een schoonmaker een in huis te hebben
(Zeer slecht)
Zeer negatieve ervaring. Ik was op zoek naar een schoonmaakster en dit bedrijf heeft geen passende match gevonden, toch moet ik €140 betalen.
Wij vinden het erg vervelend dat jij het vreemd vind dat het abonnement in gaat op het moment dat er een kandidaat word voorgesteld. Op dit moment hebben wij namelijk kosten gemaakt tijdens het zoeken en met het voorstellen van een kandidaat een dienst verleend. Als deze kandidaat niet bij je komt werken of als de hulp zijn/haar werkzaamheden binnen een jaar beëindigt (gezien vanaf eerste keer dat wij een hulp hebben voorgesteld), dan zoeken wij een nieuwe hulp voor je, dat is allemaal onderdeel van het abonnement. Tijdens de looptijd van het abonnement, kun je ons zo vaak als je wil de opdracht geven om vervangende hulp voor je te zoeken.
(Onvoldoende)
Er zijn een aantal constructieve verbeteringspunten. Aan de ene kant doen jullie het heel goed door geen foto's van de personen te plaatsen. Dat geeft iedereen een gelijke kans. Wat ik wel belangrijk vind, is om aan te geven of iemand geen Nederlands of juist Engels spreekt. Waarom is dat belangrijk? Ik heb mijn advertentie in het Nederlands geschreven, maar de persoon die mijn huis schoonmaakte, heeft de advertentie blijkbaar niet gelezen. Van de 10 punten heeft hij er maar 5 uitgevoerd. Daarnaast denk ik dat het belangrijk is dat schoonmakers reviews krijgen voor hun kwaliteiten, zodat je meer weet over iemands sterke en zwakke punten. Waarom is dat belangrijk? Voor mij is het heel belangrijk dat mijn woning georganiseerd achterblijft na het schoonmaken. Als iemand heel goed schoonmaakt, maar niet organiseert, heb ik daar weinig aan. Als ik van tevoren wat kenmerken weet van de personen, kan ik sneller een keuze maken. Een ander punt is dat het fijner zou zijn om elke keer 3 opties te krijgen om uit te kiezen, en niet telkens 1 voor 1. Waarom? Ik heb een dochter en een vrouw, en zij voelen zich niet gemakkelijk met een mannelijke schoonmaker in huis; hun voorkeur gaat uit naar een vrouwelijke schoonmaker. Naast het feit dat wij een schoonmaker nodig hebben, helpt het als we weten wat onze opties zijn. Kijk bijvoorbeeld naar de applicatie “Sitly”, hetzelfde concept maar dan voor oppas. Je kunt een aantal features gebruiken die in lijn staan met jullie missie en visie, maar die veel meer transparantie geven over de personen die je in je huis haalt. Voor het schoonmaken van je huis is dat erg belangrijk. Je wilt niet zomaar een willekeurig persoon. En ten laatste combinatie, ik heb liever een persoon die schoonmaakt en oppas doet. Ik kan mijn dochter achter laten terwijl die persoon oppas.
Wij hebben onderstaande feedback gebruik om diensten te verlenen. Wij hebben al eens getest met foto's van kandidaten, helaas blijkt dat op basis van het uiterlijk veel mensen (vaak onterecht en op basis van een vooroordeel) de match meteen afwijzen zonder kennismaking. Om de hulpen te beschermen en een eerlijke kans te geven werken wij momenteel niet met foto's. De hulpen reageren zelf op de advertenties, als hierin iets staat waardoor ze niet kunnen voldoen is het niet de bedoeling dat ze reageren. De hulpen zijn zelf verantwoordelijk voor het nakomen van opdrachten die ze accepteren. De hulpen krijgen wel degelijk reviews, deze zijn echter vanwege privacy niet openbaar. Als wij 3 keer vernemen dat een hulp een negatieve review ontvangt zullen wij de hulp automatisch blokkeren van nieuwe opdrachten en deze niet meer voorstellen. Wij hebben in het verleden al eens meerdere kandidaten tegelijk voorgesteld, wij merken dat dit minder serieuze kandidaten oplevert en dit het niet reageren door de hulpen alleen maar vergroot. Daarom stellen wij momenteel 1 kandidaat tegelijk voor. Helaas zijn wij verplicht te melden dat wij als bedrijf niet actief kunnen/mogen selecteren op basis van geslacht(,leeftijd en/of afkomst). Dit kan namelijk ervaren worden als discriminatie. Wij zullen de benoemde applicatie bekijken en beoordelen of wij hier iets mee kunnen.
(Zeer slecht)
Ik betaal nu al bijna een jaar voor een abonnement vanwege pure verplichting aan uw algemene voorwaarden die me gevangen hebben gehouden en ik vind dit beschamend en oneerlijk. Ik heb mijn abonnement maanden geleden opgezegd vanwege een gebrek aan service om me te voorzien van een betrouwbare schoonmaker. Je hebt me een schoonmaker gegeven na drie maanden van het abonnement dat corrupt was, met heel veel fake accounts wat ik op je website heb gemeld zonder reactie. Maanden later komen hun met een tweede naam die veel te laat was en tegen die tijd niet meer nodig had. Ik vind het niet erg om te betalen voor een service die mij waarde biedt, maar deze service heeft mij geen waarde opgeleverd. Ik heb contact genomen met vraag hoe kan ik mijn contract annuleren in het geval dat ik niet blij ben met geleverde diensten, maar ik krijg alleen generiek antwoordt (na paar dagen) die ik ook kan op de website zien.
Wij schrikken van deze beweringen, wij hebben tussen 28 augustus 2023 en 15 juli 2024 geen enkele mail van je ontvangen. Als jij het gevoel hebt "gevangen te zitten" neem dan contact op dan kunnen we meedenken aan een oplossing. Nergens op reageren lost niets op. Wij vinden het erg jammer dat jij dan vervolgens wel een review indient buiten ons om, wij hadden dit liever zelf opgelost.
(Zeer slecht)
Opeens moest ik betalen voor een service waar ik niet van geprofiteerd heb? T.o.v andere klachten had ik niet eens een gesprek met iemand omdat ik al via facebook een schoonmaker had gevonden. Maar toch werd ik elke keer gespamd met een factuur. Ik kwam op de website via een mooie, lokkende GAds campagne (https://www.ikzoekeenschoonmaakster.nl/schoonmaakster/andijk?gad_source=5&gclid=EAIaIQobChMI_ujRuoWfhwMVvbxoCR0GGA-lEAAYAiAAEgLKnvD_BwE) waardoor ook echt niet duidelijk staat dat het om een jaarabonnement gaat. Zo misleidend vind ik dit, en schandalig dat dit mag. Als je een schoonmaker wil kijk op Facebook, ik denk dat je hier veel beter iemand kan vinden. Blijf weg van deze!
Wij betreuren dat jij deze ervaring hebt, wij hebben overduidelijk op onze site vermeld staan wat onze dienst is en wat je voor deze dienstverlening dient te betalen. Wij betreuren dat jij vervolgens akkoord bent gegaan zonder dat jij blijkbaar hebt gelezen waarmee. Wij betreuren dat onze poging om diensten te verlenen tegen betaling welke duidelijk vermeld is heeft geresulteerd in bovenstaande review.
Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!