(Zeer slecht)
Er is nog niet eens iemand geweest? Ik kan nog geen beoordeling geven
Wij betreuren dat jij een review plaatst terwijl jij aangeeft dit nog niet te kunnen. Je kunt altijd contact opnemen voor een verzoek om de review aan te passen als je een beter beeld hebt van onze dienstverlening.
(Ruim onvoldoende)
Wij vinden het erg vervelend dat jij het vreemd vind dat het abonnement in gaat op het moment dat er een kandidaat word voorgesteld. Op dit moment hebben wij namelijk kosten gemaakt tijdens het zoeken en met het voorstellen van een kandidaat een dienst verleend. Als deze kandidaat niet bij je komt werken of als de hulp zijn/haar werkzaamheden binnen een jaar beëindigt (gezien vanaf eerste keer dat wij een hulp hebben voorgesteld), dan zoeken wij een nieuwe hulp voor je, dat is allemaal onderdeel van het abonnement. Tijdens de looptijd van het abonnement, kun je ons zo vaak als je wil de opdracht geven om vervangende hulp voor je te zoeken.
(Zeer goed)
als vereniging zijn we een broodje speciaal omdat we opzoek waren naar een schoonmaakster voor wat licht schoonmaak werk. na overleg zijn we prima geholpen en zijn we super blij met onze schoonmaakster.
(Onvoldoende)
Nog niet goed, bij het zoeken van contact, weet de helft waarom ik bel. En de laatste vond dat ze te weinig betaald kreeg en kwam dus niet meer Ik heb het gevoel dat er ook weinig ervaren krachten bij zitten Dus nog een hulp
Vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal één jaar beschikbaar te zijn voor de aanvraag en aan al jouw eisen te voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar moeten zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat één van deze zaken wel voorkomt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen.
(Uitstekend)
Tot nu toe prima
(Bijna voldoende)
nog geen
Wij ontvangen graag verdere toelichting omtrent deze review.
(Voldoende)
kan ik nog niet over oordelen, geef reactie na kennismaking, of de klik er is
(Zeer slecht)
ik heb maanden moeten wachten en betalen tot er 1 reageerde
Wij zien dat er vanaf het moment dat wij facturen hebben verstuurd er wel contact is geweest met een hulp. Als deze niet aan de slag gaat heb jij zelf de verantwoordelijk om dit te melden en om ons te vragen om een vervanger. Dit heb jij helaas nooit aan ons doorgegeven waardoor vervanging zoeken helaas onmogelijk is gebleken.
Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!