(Ruim voldoende)
3 en een halve ster voor de Soraya's, Birgits en Stephans
Bedankt voor deze review en je feedback!
(Voldoende)
In eerste instantie ontevreden maar in overleg tot passende oplossing gekomen
Hallo Elisa, Bedankt voor het doorgeven, het is fijn om te lezen dat je tevreden bent met de geboden oplossing. Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons, wij zullen altijd ons best doen om de feedback die wij ontvangen te vertalen naar een verbeterde dienstverlening. Groeten Hans
(Goed)
keurige mensen
Hallo A.J.M. Smit, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Groetjes Hans
(Slecht)
Het voelt echt als oplichting. Ik werd gematcht met meerdere schoonmakers(dus je moet meteen betalen), maar óf ze reagerenden niet, zeiden hun kennismaking af of kwamen gewoon niet opdagen. Kortom ik heb van alle 'gematchte' schoonmakers niemand gezien. En intussen moet je wel voor een jaar betalen. Uiteindelijk kon ik het abonnement stoppen met een afkoopsom, dus was ik meer dan 60 euro kwijt aan niets.
Hallo Carolien, Wij vinden het vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft met onze dienstverlening. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Wij zijn echter geen werkgever van de kandidaat dus kunnen helaas niet als verantwoordelijke worden gezien voor de kwaliteit van de kandidaat. Wij betreuren dat u wilde afzien van onze diensten terwijl wij graag weer voor u opzoek wilden naar een nieuwe kandidaat. Wij hopen dat u alsnog tevreden bent met de geboden oplossing. Groeten Hans
(Slecht)
Boeven! Niet mee in zee gaan
Hoi Rene, Bedankt voor je review. Vervelend dat je ervaring met ons negatief is. Wij zijn continu bezig om onze dienstverlening te verbeteren. En hoewel een negatieve review ontvangen nooit leuk is, zijn wij je wel dankbaar. Want hierdoor kunnen wij groeien en verbeteren. Wij zijn continu bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. Een speciaal team test alle nieuwe ideeën uitgebreid, voordat we ze definitief doorvoeren. Is een idee een echte verbetering? Dan maken wij de wijziging definitief. Werkt het niet (goed genoeg)? Dan houden we het bij het oude of passen we het idee aan waardoor het wél werkt. Klachten of feedback kun je daarom ook het beste doorgeven via www.hulp-in-huis.nl/feedback. Dan komt het direct bij ons terecht. Als wij een klacht ontvangen, doen we er alles aan om een passende oplossing te vinden. Maar daarvoor is het wel belangrijk dat we vroegtijdig op de hoogte zijn van de klacht. Veel klachten belanden jammer genoeg eerst op reviewsites zoals deze. Nog voordat hierover contact met ons is geweest. Er is vaak al veel frustratie ontstaan bij de klant. Dat merken we ook bij jouw review, Rene. Dit had voorkomen kunnen worden als je eerder contact met ons had gezocht. Dat kan nu alsnog via www.hulp-in-huis.nl/feedback. We hebben reeds contact gehad en wij hopen dat u tevreden bent met de geboden oplossing. Groeten Hans
(Zeer slecht)
Je zit zonder dat je een match heb aan een jaar abonnement vast!
Hallo Lesley, Wij vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft met onze dienstverlening, dat is dan ook de reden dat wij uw abonnement reeds voor u beëindigt hebben. Wij hopen dat u tevreden bent met deze oplossing en vernemen het graag als we verder nog iets voor u kunnen doen. Groeten Hans
(Bijna voldoende)
Erg lastig/onhandig dat het bedrijf geen telefoonnummer beschikbaar stelt wat de communicatie erg lastig maakt.
Hallo Jaap, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de voorgestelde kandidaten. Groeten Hans
(Slecht)
Hoi Esmeralda, Vervelende om te lezen dat een en ander u niet duidelijk is, ik ga proberen dit aan u uit te leggen. De overeenkomst die u aangaat met de hulp valt niet onder onze dienstverlening en onder de kosten die u aan ons betaald, de hulpen die wij voorstellen zijn namelijk geen personeel van ons. Voor werkzaamheden van de hulp betaald u deze namelijk rechtstreeks een uurloon. De kosten aan ons betaald u voor diensten die wij u verlenen zoals bijvoorbeeld het zoeken naar een hulp, zodra wij iemand hebben voorgesteld is er een dienst geleverd en krijgt u een factuur. Mocht deze hulp niet aan de slag gaan? Dan is dat erg vervelend maar geen enkel probleem, wij gaan dan meteen weer voor u op zoek naar een nieuwe hulp, daar heeft u immers een abonnement voor bij ons. Wij hopen dat het zo duidelijk is. Groeten Hans
(Zeer slecht)
Oplichterij, je betaald voor niks en zit meteen aan een jaarabo vast
Hi Senya, Wij betreuren dat jij deze ervaring hebt gehad met onze dienstverlening, wij hebben het abonnement inmiddels beëindigt en hopen dat jij tevreden bent met de geboden oplossing. Uiteraard streven wij er naar al onze klanten tevreden te houden, mochten wij verder nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit graag van u. Groet Hans
Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!