(Zeer slecht)
Niet mee in zee gaan, ook al annuleer je de aanvraag dan zit je nog vast aan een jaarabonnement, zonder schoonmaakster. Oplichting
(Voldoende)
Helaas geen schoonmaker gevonden, maar de klantenservice reageert in ieder geval snel.
(Slecht)
Ik heb me nooit ingeschreven hiervoor, nog nooit op zoek geweest überhaupt naar een schoonmaker! En krijg wel facturen, deze ga ik nooit betalen natuurlijk, gelukkig werk ik zelf bij een incassobureau en weet wat mn rechtten zijn! Of iemand anders me wilt pesten en me ingeschreven heeft of dat hun gegevens van internet ofzo hebben overgenomen, geen idee maar blijf het raar vinden.
(Slecht)
4 potentiële schoonmaakhulpen aangeboden gekregen maar puntje bij paaltje kwamen ze niet opdagen, konden ze niet of kwam het toch niet uit. Ik verwacht voor de abonnementskosten die je betaalt dat er beter gecheckt wordt wie er aan je voorgesteld wordt. Nu kleine 2 maanden en 48€ verder en nog geen hulp gehad en al veel tijd gestopt in kennismakingen plannen en verplaatsen. We zagen ons noodgedwongen het abonnement af te kopen omdat we zo ontevreden zijn.
Vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. De werkzaamheden van een eventuele kandidaat zijn geen onderdeel van onze dienstverlening. U betaald de hulp hiervoor immers afzonderlijk een uurloon indien deze werkzaamheden bij u heeft verricht. Wij hopen dat u als enigszins tevreden bent met de aangeboden oplossing.
(Zeer slecht)
Een verzoek gedaan voor een schoonmaakster. Voor we een naam hadden gekregen van een schoonmaker hadden we al de eerste factuur te pakken. Er was geen contact te krijgen met de voorgestelde kandidaat. Na dit te hebben gemeld geen nieuwe kandidaat voorgesteld maar wel doorgaan met maandelijks een factuur sturen. Nog steeds geen minuut gebruik gemaakt van hun service maar eisen nu wel geld en dreigen met een incasso bureau. Ik zou er niet aan beginnen
Hallo André, Vervelend om te lezen dat u hier zo over denkt, echter is het helaas niet mogelijk dat u een factuur ontvangt voordat wij een hulp hebben gevonden. De eerste kandidaat is voorgesteld op 14 februari en dat is ook de datum van de eerste factuur. Onze eerste factuur heeft betrekking op het leveren van gegevens van een kandidaat. Dit is de reden dat u de factuur ontvangt na de eerste keer dat u gegevens van een kandidaat heeft ontvangen. Mocht deze kandidaat niet bij u komen werken of mocht de hulp zijn/haar werkzaamheden binnen een jaar beëindigen (gezien vanaf eerste keer dat wij u een hulp hebben voorgesteld), dan zoeken wij een nieuwe hulp voor u, dat is allemaal onderdeel van uw abonnement bij ons. Gedurende de looptijd van uw abonnement bij ons, kunt u ons zo vaak u wenst de opdracht geven om vervangende hulp voor u te zoeken. U weigert op dat moment te betalen voor geleverde diensten vandaar dat u inderdaad herinneringen en dergelijke ontvangt. Wij hebben reeds een oplossing aangeboden door de dienstverlening per direct te stoppen. Wij betreuren dat uw klacht niet bekend is gemaakt via ons klachtenformulier, wellicht hadden wij u dan eerder een oplossing kunnen aanbieden.
Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!