(Zeer slecht)
Eikels
(Zeer slecht)
Ik heb mijzelf eind juni aangemeld en bijna 3 maanden later heb ik voor het eerst een schoonmaakster over de vloer gehad. Met de 4 eerdere kandidaten die de organisatie had aangeleverd heb ik nog niet eens een kennismakingsgesprek kunnen voeren. Geen van allen reageerden op mijn uitnodiging. Ondertussen blijft de organisatie abonnementskosten opeisen voor, in mijn ogen, twee maanden niet geleverde diensten. Persoonlijk contact met hen is helaas niet mogelijk. Zij willen uitsluitend per mail communiceren.
(Zeer slecht)
Na een vrijblijvende aanvraag zit je aan een jaarcontract van 11,99 per maand vast, pas na een jaar op te zeggen.
(Slecht)
Tot twee keer toe gekoppeld aan schoonmakers die hun afspraken niet nakwamen. Fysio, ziek, huisarts, vertraging met de trein, verslapen, persoonlijke issues, vriend heeft de fiets mee: dit is een greep uit de excuses die wij hebben moeten aanhoren. Resultaat helft van de tijd zelf schoonmaken. Bij het indienen van een klacht slechte service; je hebt een contract met hen, maar het enige wat zij bieden is een platform. Of een schoonmaakster goed is of überhaupt komt opdagen is niet hun probleem. Maar je moet wel blijven betalen, want je zit er een jaar aan vast. Schandalig bedrijf!
(Onvoldoende)
Schoonmaakster komt na 2 keer niet meer opdagen. Daarnaast worden andere tarieven gevraagd als wat de site aangeeft. Je sluit wat af via deze site waar een duidelijk tarief staat om gezeur over geld/uurloon te voorkomen maar dat werkt dus niet in de praktijk. Hopelijk wordt er snel wel een fijne schoonmaakster aangeboden.
(Ruim voldoende)
Lees veel over ontevredenheid rondom het abonnement, dit was voor ons best duidelijk bij het aanvragen. Uiteindelijk prima afhandeling en een fijne schoonmaakster gekregen. Erg tevreden mee! Gezien dat je iemand onbekends in je huis krijgt was een persoonlijk telefoontje wel prettiger geweest. Alles is nu digitaal wat nu volledig vertrouwen wekt.
Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!