(Onvoldoende)
Afspraken worden zelden nagekomen
Wij vinden het vervelend om te lezen dat hulpen achteraf niet komen opdagen. Onze hulpen geven ons zelf aan beschikbaar te zijn. Indien de hulp niet komt opdagen zoeken wij graag een nieuwe kandidaat voor u.
(Goed)
Nog niet, kan service nog niet goed beoordelen vwb vervanging etc,jaarabonnement is langer dan 1 week
Bedankt voor uw review.
(Slecht)
Heb me al 300x uitgeschreven maar blijf wekelijks mails ontvangen.
U kunt zich uitschrijven via uw account. Wij hebben dit hierbij voor u in orde gemaakt.
(Zeer slecht)
De hulp in de huishouding was zo gevonden. Helaas stopte zij naar een aantal maanden omdat ze een nieuwe baan heeft gevonden. Ik heb 6 weken gewacht maar er kon geen vervanger worden geregeld. Dit kan natuurlijk gebeuren maar de manier waarop dit gecommuniceerd werd door ikzoekeenschoonmaakster.nl was nogal summier. Dit ging met steeds de zelfde mail over het aanpassen van mijn eisen. Maar ook dit leverde niks op. Uiteindelijk verplichten ze mij nog wel om de maandelijkse €5,99 te betalen terwijl ze het contract niet nakomen.
Vervelend om te lezen dat we niet gelijk een vervangende kandidaat voor u hebben kunnen vinden. Zoals u heeft gemerkt zijn wij sterk afhankelijk van de beschikbaarheid van onze hulpen in uw omgeving. Wij berekenen ook kosten voor de zoektocht naar een hulp dit zit dan ook in uw abonnementsbedrag.
(Uitstekend)
Alles precies zoals beschreven op de site!
(Uitstekend)
Alles is goed geregeld
(Goed)
goede service
(Bijna voldoende)
Erg belangrijk om goed de voorwaarden te lezen. Zodra je een eerste hulp krijgt aangeboden (ook al krijg je geen contact hiermee) wordt de maandelijkse facturatie (voor minimaal een jaar) gestart. Helaas niet als je ook daadwerklijk een hulp hebt. Na klacht en uitgebreide communicatie hebben ze de factuur laten vervallen en mijn abonnement ontbonden, dus wel goed afgehandeld
Bedankt voor uw review. Wij doen zoveel mogelijk ons best een goede match te maken. Wij gaan dan ook gelijk met uw aanvraag opzoek naar een hulp. Wij hebben uw factuur laten vervallen ondanks u wel degelijk een match heeft gehad. Daarnaast heeft een jaarcontract afgesloten wat normaal gesproken niet maandelijks opzegbaar is. Het is dan ook inderdaad van belang dat onze werkwijze goed word doorgelezen.
(Zeer slecht)
Vervelend om te lezen dat u hier achteraf pas bent achter gekomen. Wij geven namelijk wel aan dat wij werken met een jaarabonnement en dat ons abonnement maandelijks niet opzegbaar is. Mochten wij toch nog wat voor u betekenen horen wij het graag.
Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!