(Onvoldoende)
Leveren schoonmaaksters die niet reageren als je contact opneemt, of aangeven helemaal niet op zoek te zijn naar werk omdat ze al vol zitten. Oude database aan contactgegevens krijg je dus doorgestuurd. Mijn abonnement op tijd opgezegd, maar toch voor een jaar moeten betalen. €72 weggegooid en niks gekregen.
Vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen.
(Slecht)
Ze sturen mensen door die je stalken via Facebook Niet normaal meer Als je zegt niets meer met deze organisatie te maken wil hebben kom je er niet af
Erg spijtig te lezen dat u dit heeft ervaren met een hulp die u via ons voorgesteld heeft gekregen. Dat is uiteraard niet de bedoeling en zulke hulpen wensen wij ook niet in ons bestand te hebben. Wij zullen uw feedback intern doorzetten en er zorg voor dragen dat deze hulp niet meer via ons aan de slag kan gaan.
(Goed)
De eerste drie aanmeldingen, waren een teleurstelling. Maar ik ben blij met met de vierde. U was wel snel met het zoeken naar de volgende hulp.
(Uitstekend)
Erg duidelijk en snelle reactie. We zijn nu al tevreden met Euphride
(Slecht)
Ik oriënteer mij en zit gelijk vast aan een jaarcontract, heel misleidend en ik heb gewoon pech, lekker een jaar betalen voor niks!
Vervelend om te lezen dat u onze dienst zo ervaren heeft. Voor u een overeenkomst met ons aangaat dient u akkoord te gaan met algemene voorwaarden, wij betreuren het ten zeerste dat u dit hieruit niet heeft kunnen opmaken.
(Onvoldoende)
Ik krijg steeds facturen van iemand die niet in dienst bij mij is. En ik krijg geen hulp van ook maar iemand.
Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent. Op het moment dat wij een hulp aan u voorstellen, moet de hulp aan ons doorgeven of er gewerkt is. Wanneer u een gehele periode wacht met het stopzetten van de koppeling, dan moet de hulp ook over een langere periode deze urenbriefjes inzenden. Ook als er niet gewerkt is, moet dit aan ons gemeld worden. U krijgt hiervan een melding en/of factuur. Indien de hulp gewerkte uren heeft opgegeven echter er is niet gewerkt, of het aantal uren zijn onjuist, dan kunt u dit doorgeven via uw account en de factuur afkeuren. De hulp krijgt hiervan een melding en kan vervolgens de ingezonden factuur corrigeren.
(Slecht)
Ik vindt het jammer dat je gelijk voor een jaar aan vast zit.
Wij vinden het vervelend dat u dit als jammer ervaart, wij zien dit namelijk als pluspunt. Hierdoor worden de betalingen lager en bent u verzekerd tegen schade en/of diefstal.
(Uitstekend)
Uiterst tevreden over Mireille Ze ligt ons goed en werkt hard en is duidelijk
(Uitstekend)
Zie mijn video
(Goed)
Duidelijk en snel. Wel weinig informatie over werking van het abonnement. Vind het ook weinig flexibel; ik zit er voor een lange tijd aan vast terwijl ik niet weet of het wel bevalt. Misschien een proefperiode inzetten en toelichten?
Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!