(Slecht)
dit bedrijf is zo belachelijk, zodra zij denken dat jij een match heb sturen ze die naar je op + de factuur die je binnen zoveel tijd moet voldoen. vervolgens blijkt de match niet goed te zijn of het klikt niet helemaal, zijn ze ook niet van plan om de factuur wat uit te stellen. geef je hier response op krijg je als antwoord om zo gezegd dit is niet mijn probleem u moet gewoon betalen voor de datum die op de factuur vermeld staan, nou wat een super klantvriendelijkheid en impathie zeg.. zo te zien al de zoveeeelste slechte beoordeling over dit bedrijf ! dus ik zou zeggen ga hier niet mee in zee. ze hebben overal een antwoord op jammer hoor !!
(Uitstekend)
Momenteel heb ik weer een schoonmaker waar ik heel blij mee ben. Het is ook een paar keer echt een mis match geweest en dan was ik blij dat ik dit kon aangeven. Tenslotte is er een stukje vertrouwen nodig
(Goed)
Ze is vandaag langs geweest alles is weer schoon. heerlijk.
Fijn om te lezen dat alles weer schoon is! Wij wensen u een fijne samenwerking met uw hulp.
(Slecht)
Ze moeten veel beter op hun site neerzetten wanneer je betaald en wat hun daadwerkelijke toegevoegde waarde is. Heb netjes betaald, maar vind het een dubieuze partij met niet voor niets veel negatieve reviews.
Bedankt voor uw review. Echter geven wij onze werkwijze aan op onze site. Alvorens u akkoord gaat met de voorwaarden geven wij het bemiddelingsbedrag nog eens aan.
(Slecht)
Ik verwacht van een bemiddelingsbureau dat er aandacht geschonken wordt aan de wensen van de klant. Dit is geen bemiddelingsbureau maar geldklopperij.
Wij hebben aangegeven graag voor u opzoek te gaan binnen onze werkwijze. We vinden het jammer dat u heeft besloten niet met ons door te gaan. Wij hebben dan ook uw aanvraag gesloten.
(Slecht)
Binnen 3 dagen was er een schoonmaakster voor ons gevonden. Hoera! Helaas maakte ze te snel, onnauwkeurig en slordig schoon. Binnen 1,5 uur deed ze het complete huis inclusief de ramen, en dat terwijl we 2 uur aangevraagd hadden. Na een gesprek is de overeenkomst beëindigd. Er werd opnieuw gezocht naar een schoonmaakster. De volgende is niet 21 jaar zoals de vorige maar 18 jaar en woont 9km bij ons vandaan. Toen wij aangaven dat we een wat oudere, ervaren schoonmaakster wensten, kregen wij bericht dat dit €17,50 extra zou kosten!! Tot op heden, 4 maanden later is er voor ons nog geen schoonmaakster gevonden....
Erg vervelend dat het zo is verlopen. Wij kunnen inderdaad extra kosten vragen voor een leeftijdseis. Dit zorgt er ook voor dat het vinden van een hulp lastiger wordt, daar wij een kleine groep hulpen kunnen benaderen in uw omgeving. Wij hopen uiteraard snel iemand voor u te vinden.
(Slecht)
De eerste schoonmaakster die we kregen bleek niet degene te zijn die we zouden krijgen (maar haar dochter). Erg slechte schoonmaakster die nu weigert de sleutel te retourneren. De tweede match zou zogenaamd iemand zijn met 6jaar schoonmaak ervaring. Het meisje bleek iemand van 21 die nog nooit ergens anders had schoongemaakt dan bij zichzelf thuis. Deze site verstrekt dus onjuiste gegevens en checkt de schoonmaakster niet goed genoeg. Geen prettig idee voor in huis. Slechte klantenservice ook waar niet goed met onze klacht werd omgegaan.
Vervelend om te lezen dat u uw sleutel tot op heden nog niet terug heeft! Om dit soort dingen te voorkomen adviseren wij altijd een sleutelovereenkomst te laten tekenen. Wij hebben contact proberen op te nemen met uw hulp. Echter lukt ons dit ook niet. Wij hopen dat uw hulp zo snel mogelijk uw sleutel komt inleveren.
(Slecht)
Ik had mijn wensen ingevuld en op basis daarvan kwam er een schoonmaakster uit. Een mentaliteit zo belabberd. Kwam al niet op het kennismakingsgesprek omdat het wat regende. Ze had het ook al 2x verplaatst. Wat zegt dat over als ze moet gaan komen schoonmaken? Totaal niet wat ik zoek, totaal niet afgestemd op mijn wensen.
Bedankt voor uw review. Wij zoeken altijd met de door u zelf opgegeven eisen/wensen een hulp. Indien de hulp niet voldoet uw aan uw eisen dan zoeken wij binnen uw garantie periode een nieuwe kandidaat. U kunt dan ook op elk moment aanvullende eisen/wensen opgeven. We betreuren het dat u zo negatief bent over onze service. Wij hebben ons best voor u gedaan. En zijn bereid verder te zoeken voor u,
(Slecht)
Binnen een dag was er een match (en factuur voor de bemiddeling). Gelijk contact opgenomen met de persoon: ze bleek ziek en niet beschikbaar. Helaas. De tweede match: afspraak gemaakt voor de volgende dag. Een uur voor de afspraak volgende een appje: ze had op hetzelfde tijdstip nog twee opvolgende afspraken en dat was ze even vergeten... Next. De derde kwam netjes op gesprek. Goed gesprek gehad en een eerste werkdag afgesproken. Ze kwam niet opdagen en reageert niet meer op enige manier van contact zoeken. Inmiddels zijn ze al een aantal dagen op zoek naar een nieuwe kandidaat, horen we niks, maken we zelf schoon. Maar hebben wél betaald. Een excuus, een berichtje, allemaal teveel gevraagd.
Wat vervelend dat de kandidaat zonder laten weten is komen opdagen. Ons heeft de kandidaat aangegeven beschikbaar te zijn. Net zoals u. Wij doen ons best een hulp aan u voor te stellen die lange tijd bij u in dienst kan blijven. Uiteraard kunt u aanvullende eisen/wensen stellen. Wij zoeken graag een nieuwe hulp voor u.
Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!