(Goed)
Snel een advies voor een hulp die ook vlot kon beginnen
(Uitstekend)
Snel een potentiƫle kandidaat en genoeg bedenktijd.
Wij zijn blij dat u tevreden bent! Bedankt voor uw review.
(Uitstekend)
Zo veel gedoe gehad voor deze site en nu in 1 keer raak. Snel en makkelijk. En zeer leuke en goede schoonmaakster. Heel veel waard in druk gezin.
(Uitstekend)
Netjes behandeld, snel een kandidaat, snel geregeld.
Wij proberen u altijd zo snel mogelijk te helpen aan een goede kandidaat. Wij wensen u dan ook een hele fijne samenwerking toe.
(Onvoldoende)
Duur, weinig service, niet persoonlijk, opgejaagd, veel te veel mailtjes, onduidelijkheid. Wie er is er nu verantwoordelijk als de hulp ziek wordt? een bedrijf ongeval krijgt? iets kapot maakt (wat al gebeurt is)
We proberen u zo veel mogelijk op de hoogte te houden van het proces, dit doen we per mail. Het spijt ons als u dit als onprettig heeft ervaren. Over het algemeen vinden mensen het fijn dat we zo snel mogelijk proberen te werken, hiermee willen we u niet opjagen. Indien u speciale eisen heeft, zoals de leeftijdseis die u heeft ingesteld, wordt inderdaad een toeslag berekend. Op onze website vindt u bij 'veelgestelde vragen'(https://www.ikzoekhuishoudelijkehulp.nl/faq) de antwoorden op veel vragen die u eventueel nog heeft. Wanneer de hulp ziek is moet u officieel gezien de schoonmaakster de eerste zes weken 70% door betalen. Werkgever en werknemer spreken echter in de meeste gevallen af dat de werknemer (hulp) een andere dag langs komt om de uren in te halen. U kunt dit zelf met de hulp afspreken. Indien de hulp langdurig ziek is kunt u bij ons een nieuwe hulp aanvragen. Dit valt meestal nog onder onze garantie. Wanneer er sprake is van schade, kunnen er twee verschillende dingen worden bedoeld. Het kan zijn dat uw schoonmaakster schade heeft veroorzaakt aan uw interieur of dat uw schoonmaakster zelf schade heeft opgelopen. Als werkgever bent u verplicht voor een veilige werkomgeving te zorgen. Hierbij kunt u denken aan veilige schoonmaakmiddelen, een trapje, schoonmaakhandschoenen et cetera. Mocht het zo zijn dat uw schoonmaakster toch schade oploopt ondanks uw voorzorgsmaatregelen, dan kunt u dit aangeven bij uw aansprakelijkheidsverzekering. Daarnaast kan het voorkomen dat uw schoonmaakster per ongeluk uw interieur of andere eigendommen van u beschadigt. Dit valt onder uw aansprakelijkheid. U heeft niet het recht een vergoeding te eisen voor de aangebrachte schade.
(Goed)
Moet eerst een paar maanden kijken
(Uitstekend)
keurige organisatie
Bedankt voor uw review. We doen ons best!
(Voldoende)
Er is geen screening, dus die moet nog wel zelf gedaan worden of iemand ervaring heeft en geen strafblad bijv. Dat zouden jullie kunnen verbeteren. Maar fijn dat de voorwaarden vast staan en het wit afgerekend wordt
Bedankt voor de feedback! Binnen de bemiddelingskosten die u betaalt en het jaar garantie dat u hiermee ontvangt, is een volledige achtergrondscreening helaas niet mogelijk. Ook wordt hiermee nog steeds niet voorkomen dat iemand (onverhoopt) toch niet betrouwbaar blijkt. Wel her-evalueren we iedere hulp als we iets vernemen van een opdrachtgever. Zo proberen we ons bestand zo kwalitatief mogelijk te houden.
(Slecht)
Eenmaal een schoonmaakster gesproken die ik niet kon verstaan en dan betaal je toch bemiddelingskosten. Aangegeven dat ik dit niet prettig vind, maar een geschikte kandidaat is tot nu toe niet gevonden. Bij het betalen van de factuur werd het factuurbedrag ook onverwachts verhoogd omdat ik een leeftijdgrens had voorgesteld.
Beste Lotte, We vinden het jammer dat je niet eerst contact met ons hebt opgenomen over je ontevredenheid zodat we deze eventueel hadden kunnen wegnemen, zonder dat je klachten had hoeven indienen en negatieve recensies hoeft te schrijven. Jij geeft aan dat je ondanks dat je de match niet kon verstaan alsnog moest betalen en dat je toen je betaalde onverwachts meer moest betalen. Je hebt de betaling overigens nooit gedaan en wij hebben de factuur direct voor je ingetrokken. Het bedrag dat je op de factuur zag, was een toeslag voor de leeftijdseis. Je hebt na het eerste voorstel dat je kreeg namelijk aangegeven dat je je eisen wilde wijzigen en een minimumleeftijd wilde hanteren. Aan de hand van je nieuwe eisen zijn we opnieuw voor je aan de slag gegaan. Helaas ging dit niet door. Daarna hebben we nog een tijd voor je doorgezocht. Hier worden kosten voor gemaakt, en daarom berekenen bemiddelingskosten. Toen we tussentijds aangaven dat het langer duurde dan gehoopt hebben we je voorgesteld om te stoppen en de factuur in te trekken. Je hebt toen aangegeven dat je wilde dat we door bleven zoeken, dus dat hebben we gedaan. We vinden het erg jammer dat je niet bij ons hebt aangegeven dat je het te lang vond duren zodat we je aanvraag en bijbehorende alsnog konden sluiten. Al met al betreuren we hoe dit is verlopen.
(Voldoende)
prima
Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!